Prošla su vremena kada se pojam oldtimera odnosio na prastara, sjajno hromirana vozila: kada automobil pređe starosnu granicu od 30 godina i ako je u dobrom, originalnom stanju, onda može dobiti tzv. H-registarsku pločicu. Ova regulativa će se od septembra 2013. odnositi i na Golf II
Međutim, u Srbiji sigurno značajan broj ovih automobila možete videti na ulicama, gde i dalje važi za pouzdani (stariji) automobil.
Golf II je predstavljen na sajmu automobila IAA u septembru 1983., a neposredno nakon toga krenula je i njegova isporuka. U odnosu na prvu generaciju, produžen je međuosovinski razmak; male dimenzije prethodnika ustupile su mesto dizajnu s boljim aerodinamičkim karakteristikama.
Golf II je predstavljen na sajmu automobila IAA u septembru 1983., a neposredno nakon toga krenula je i njegova isporuka. U odnosu na prvu generaciju, produžen je međuosovinski razmak; male dimenzije prethodnika ustupile su mesto dizajnu s boljim aerodinamičkim karakteristikama.
Ovde se po prvi put koristila pocinkovana karoserija, regulisani katalizator, kompresorsko punjenje i pogon na sva četiri točka. Između 1983. i 1991. godine s proizvodnih traka je sišlo ukupno 6,4 miliona jedinica.
Golf II je predstavljao prvu seriju modela marke Volkswagen, koja je nudila mnoštvo varijanti i koja je osim hatchback limuzine donela i Jettu, Rallye Golf i povišeni Golf Country.
Izvor: Economy.rs







Нема коментара:
Постави коментар